TheFork helpt restaurants bij communicatie

TheFork helpt restaurants bij communicatie

TheFork helpt restaurants bij communicatie rondom thuisbezorgen nu restaurants zijn gesloten.

Online restaurantreserveringsplatform TheFork helpt haar partner restaurants in deze crisistijd om aan consumenten te laten weten dat zij nu ook de mogelijkheid bieden om eten af te halen of te bezorgen. Gebruikers van TheFork zien via TheFork app snel welke restaurants dit bij hen in de buurt aanbieden.

Rechtstreeks bellen

Via de app kunnen gebruikers rechtstreeks bellen met het restaurant van hun keuze. Zodat ook nu, nu uit eten gaan logischerwijs even niet tot de mogelijkheden behoort, iedereen thuis kan genieten van een goede maaltijd. Afgehaald, of thuisbezorgd. “Veel restaurants hebben in deze dagen van sluiting stappen ondernomen om aan huis te leveren. We hebben daarom besloten hun telefoonnummers ter beschikking te stellen aan TheFork-gebruikers en het voor gebruikers makkelijk te maken om te zien welke restaurants dit doen. Zo ondersteunen we restauranthouders in het behouden van de bedrijfscontinuïteit en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden. Gewoon thuis,” legt Joyce Teune uit, Country Manager van TheFork.

Hoe werkt het?

Heel simpel. Gebruikers worden via een speciale banner op de startpagina van de app en mobiele website doorverwezen naar een selectie restaurants die op dit moment thuis bezorgen of waar afgehaald kan worden. En dan? Door op de button ‘bellen’ te klikken, kan rechtstreeks contact worden opgenomen met het restaurant naar keuze. De bestelling en bezorging wordt door het restaurant zelf opgepakt. Met alle deelnemende restaurants heeft TheFork vooraf de nationaal geldende veiligheidsmaatregelen gedeeld. Zo zorgt zij ervoor dat al het restaurantpersoneel op de hoogte is van de huidige stand van zaken.

 

 

Tags: 
Artikel delen