Van der Valk nummer één in klantbeleving

Van der Valk nummer één in klantbeleving

Uit het onderzoek van de Nederlandse Customer Experience Excellence Analysis 2019, een onderzoek van KPMG, is gebleken dat Van der Valk Hotels & Restaurants zich de nummer één van Nederland mag noemen op het gebied van klantbeleving. Van der Valk klimt vier plaatsen omhoog ten opzichte van het onderzoek van vorig jaar en is dit jaar de koploper, gevolgd door bol.com en Lush.

In het onderzoek, dat onder ruim 5.000 Nederlandse consumenten is uitgevoerd, zijn meer dan tweehonderd verschillende merken in tien sectoren vertegenwoordigd. De deelnemende merken zijn beoordeeld op zes verschillende factoren: personalisatie, integriteit, verwachtingsmanagement, oplossingsgerichtheid, tijd en inspanning en empathie. Van der Valk behaalde de hoogste score in vijf van de zes factoren.

Van der Valk
In juli werd Van der Valk Hotel Leeuwarden uitgeroepen tot het duurzaamste hotel van Nederland. En de vestiging in Roermond kreeg in augustus dit jaar als eerste Van der Valk Hotel vijf sterren.  Naast duurzaamheid en klantvriendelijkheid is Van der Valk een groot voorstander van klantgerichte technologieën zoals het aanbieden van digitale bonnen, mobiel betalen en apps waarmee gasten online eten en drinken kunnen bestellen.

Artikel delen