Samenwerking tussen Albron en Royal Swinkels

Samenwerking tussen Albron en Royal Swinkels

Albron, het grootste zelfstandige foodservicebedrijf in Nederland, heeft na een uitgebreid tendertraject voor een samenwerking met Swinkels Family Brewers gekozen. Het brede assortiment aan biersoorten, ook in de 0.0 varianten, sluit goed aan op de verschillende behoeften van het zeer gevarieerde publiek van de horeca-outlets van Albron.

Duurzame samenwerking

De samenwerking tussen Albron en Royal Swinkels start in het eerste kwartaal van 2021 voor een periode van 5 jaar. Hiermee zullen de bieren van de familiebrouwer beschikbaar zijn op evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse, Circuit Park TT-Assen, Keukenhof, op verschillende horecalocaties in stadscentra en shoppingcenters en bij Center Parcs. 

Albron en Royal Swinkels Family Brewers 

Albron bedenkt, bouwt en beheert foodconcepten met een verhaal. Voor bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen, in dag- & verblijfsrecreatie en op high traffic locaties. Met als basis een groot gevoel voor gastvrijheid, lekker, gezond en duurzaam eten & drinken, aantoonbare betrokkenheid, het vertrouwen in stevige samenwerkingen en de durf om dingen anders te doen.

Swinkels Family Brewers is een 100% onafhankelijk familiebedrijf. Al zeven generaties lang leidt de familie Swinkels een groep van ondernemingen die inmiddels beschikt over verschillende brouwerijlocaties: brouwerij Bavaria in Lieshout, brouwerij de Molen in Bodegraven, brouwerij Palm en de Hoorn in Steenhuffel (België), brouwerij Rodenbach in Roeselare (België) en brouwerij Habesha in Debre Birhan (Ethiopië).

Steeds lekkerder, gezonder en duurzamer

Jan Willem Hilbron, Operationeel en commercieel Directeur bij Albron: “We zijn erg blij met deze samenwerking. Voor onze groeistrategie in met name horeca op high traffic locaties, waren we op zoek naar een sterke business partner die met ons mee kan denken in de ontwikkeling van onze horecaconcepten in Nederland en België. De belangrijkste speerpunten onder ons beleid zijn erop gericht ons aanbod steeds lekkerder, gezonder en duurzamer te maken."

"Swinkels Family Brewers heeft op dit moment de meest volwassen categorie alcoholvrije bieren en daarnaast staat duurzamer ondernemen hoog op hun agenda. De non-nonsense mentaliteit en de sterke ondernemersgeest van de mensen in dit mooie familiebedrijf, maken dat er in korte tijd een hechte band is ontstaan, waardoor wij veel vertrouwen hebben in deze samenwerking”. 

Trots familiebedrijf

Thijs de Kort, horecadirecteur Swinkels Family Brewers: “Wij gaan voor duurzame samenwerkingen die gebouwd zijn op vertrouwen en het delen van dezelfde waarden binnen het ondernemerschap, waaronder duurzaamheid. Onze circulariteitsambitie bleek van groot belang voor Albron voor hun keuze voor Swinkels Family Brewers. Daar zijn wij als familiebedrijf enorm trots op."

"We zien er naar uit om straks ons brede aanbod aan bieren van Swinkels Family Brewers en Bier&cO terug te zien op de diverse locaties van Albron met uiteenlopende doelgroepen en zijn ervan overtuigd dat we de verwachtingen van Albron op het vlak van horecaconcepten en het zijn van een flexibele en betrokken business partner waar kunnen maken.“ 

Op de hoogte blijven van nieuws in de horeca? Schrijf je in voor de Entree nieuwsbrief. 

Artikel delen