Waarom BY Ami met het online reserveringssysteem van Guestplan werkt

Urban Bistro By Ami

Waarom BY Ami met het online reserveringssysteem van Guestplan werkt

De zon draait deze zomer volop door, net als de terrassen en de tafels binnen. Hoe blijf je de drukte te baas? Je systemen en processen digitaliseren biedt uitkomst, weten ze bij urban bistro ‘By Ami’ uit Rotterdam. Al sinds hun prille begin maken zij gebruik van het online reserveringssysteem van Guestplan.

Concept dat scoort

Duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen én ook nog eens helemaal #instagramproof. Drie belangrijke pijlers van urban bistro By Ami, die sinds 2018 te vinden is op de Wilhelminapier in Rotterdam. Een moderne urban bistro met internationale allure.  Een totaalconcept dat aanslaat. "Mensen uit het hele land weten ons te vinden", meent eigenaar Ahmed Baglari. Ook deze zomer zit stilzitten er niet bij. En personeelstekort? Moeten sluiten in verband met de vakanties? Daar merken ze bij BY Ami niet veel van. "Onze zomer is tot nu toe fantastisch, we beuken gewoon zeven dagen door. Ik ben enorm dankbaar met ons topteam", vertelt Baglari.

urban bistro BY Ami urban bistro BY Ami


Eenvoudig en efficiënt systeem

Wat daarbij zeker een duit in het zakje doet, is het feit dat automatisering een hot topic is bij de Rotterdamse bistro. “Alles hebben we volledig gedigitaliseerd, van het reserveringssysteem tot maandreportages, light speed-kassasysteem en een speciale applicatie voor het personeel dat mijn medewerkers voorziet van roosters, verlof en urenregistratie. Ideaal! Ook werken we vanaf onze start in 2018 met het online reserveringssysteem van Guestplan. Dat is simplicty itself: een efficiënt systeem dat zeer makkelijk in de dagelijkse praktijk te gebruiken is, waarbij tijdslimieten en tafelindelingen allemaal voor je worden geregeld. En willen we voor de zomer, Valentijnsdag of kerst iets speciaals doen, dan kun je dat heel makkelijk in het systeem toevoegen. Wel zo prettig!”

'Bovendien zorgt deze digitalisering met Guestplan voor ontzorging'

Digitalisering zorgt voor ontzorging

Bovendien zorgt deze digitalisering met Guestplan voor ontzorging, aldus Baglari. “Ik heb geen omkijken meer naar boekingen en bespaar zo veel tijd wat ik weer aan andere dingen kan besteden. Bovendien werkt Guestplan ook omzetverhogend, want doordat je reserveringen zo strak zijn gepland en ingedeeld, loop je al snel een paar tafels meer uit. Tegen andere horecaondernemers zou ik dan ook willen zeggen: verlos jezelf van pen en papier en dat old school reserveringsboek en maak het jezelf honderd procent makkelijker door voor een online reserveringssysteem, zoals Guestplan te gaan!”

ONTDEK ALLE VOORDELEN VAN GUESTPLAN ALS RESERVERINGSSYSTEEM

100% gastvrij, betaalbaar en optimaal gebruiksgemak. Dat is waar het bij Guestplan om draait. Al ruim 15 jaar biedt Guestplan een 360° reserveringssysteem voor restaurants met gebruiksvriendelijke functies die online reserveringen, tafelbeheer, plattegronden en meer ondersteunen. Wereldwijd werken toonaangevende restaurants en ketens met het digitale reserveringssysteem waarmee ze hun reserveringen visualiseren in interactieve en gemakkelijke overzichten.

Vraag nu een gratis proefperiode aan van 30 dagen!

Artikel delen