Satelliet lanceert nieuwe PROEF!Hospitality

Satelliet lanceert nieuwe PROEF!Hospitality

Satelliet heeft de nieuwe editie van PROEF!Hospitality uitgebracht. Het is de dertiende editie van het magazine van het meubelbedrijf. Het magazine gaat over interieur en gastvrijheid en heeft deze keer als thema 'Make that change'.

Directeur Satelliet: "Blijvende veranderingen"

 

satellietJoris Heijltjes, algemeen directeur van Satelliet, schrijft in zijn voorwoord: "De coronacrisis vraagt het uiterste van ons aanpassingsvermogen. Het pleisters-op-wonden-plakken zal plaats moeten maken voor innovatieve oplossingen en wellicht blijvende veranderingen. Dit zorgt voor nieuwe inzichten, samenwerkingen, andere afzetkanalen en het zorgt er ook voor dat sommige initiatieven in een stroomversnelling terechtkomen omdat er simpelweg meer behoefte aan is."

Bestellen en betalen met een QR-code

"Denk bij dat laatste bijvoorbeeld aan bestellen en betalen met een QR-code. Maar ook ideeën die eerst nog onvoorstelbaar of als ver toekomstgeluid klonken, zijn misschien nu wel meer welkom dan ooit. Denk bijvoorbeeld aan het nastreven van hygiëne in de horeca met behulp van ‘artificial intelligence’ om bereidingsprocessen in de keuken te monitoren. De coronacrisis heeft in ieder geval bewezen dat wij ons als mensen sneller kunnen aanpassen dan we zelf misschien voor mogelijk hielden."

Restaurant Rouhi

Het openingsartikel slaat daar nauw op aan. Diverse experts praten met elkaar over 'de nieuwe werkelijkheid'. Verder staan er in het magazine artikelen over het nog te openen restaurant Rouhi in Amsterdam, het nieuwe Werkman in Groningen en De Boterlap in Harderwijk. In het voorjaar van 2021 verschijnt het nieuwe magazine.

Artikel delen