Innovatie

Nieuwe kamerstijl voor The Dylan

Boutiquehotel The Dylan Amsterdam onthult 14 gerestylede kamers. De nieuwe kamerstijl, welke de naam Amber zal dragen, is ontworpen door Studio Linse en vormt de nieuwste toevoeging aan de drie bestaande kamerstijlen Loft, Loxuraen en Serendipity.

De veertien gerestylede kamers en suites passen volgens designer Paul Linse van Studio Linse naadloos in het bestaande “Dylan gevoel”. Een residentiële atmosfeer, zachte lijnen, gebruik van hoogpolig tapijt, natuurlijke kleurtinten en materialen kenmerken deze nieuwe kamerstijl.

Tijdloze combinaties
“Het doel van dit project was het doortrekken van het boutique, huiselijke gevoel en persoonlijke service waar we als The Dylan bekend om staan in de hotelkamers. We zijn ongelooflijk trots op het resultaat wat een mooie tijdloze combinatie tussen ‘het oude en het nieuwe’ is geworden.” aldus General Manager René Bornmann.

Ingetogen luxe
Het ontwerp is gerealiseerd door door Studio Linse, in samenwerking met general manager René Bornmann en director of operations Roel Ruijs. Eerder werkte The Dylan Amsterdam al samen met Paul Linse voor de ontwikkeling van Bar Brasserie OCCO in 2016. Bij de herinrichting van de kamers is uitgegaan van een tijdloze combinatie van het oude en het nieuwe gecombineerd met speciaal ontworpen elementen. Hierdoor ontstaat een persoonlijk en comfortabel “bespoke” interieur van ingetogen luxe en edele materialen als marmer, hout, messing en tactile stoffen.
  
Kleur Amber
De naam “Amber” is geïnspireerd op de gelijknamige kleur, welke symbool staat voor zonlicht, energie, vrolijkheid, optimisme en een waardevol juweel. De naam verwijst naar de kleur van barnsteen, in het Engels Amber. Alle kamers zijn voorzien van een custom-made minibar meubel voorzien van een koffieapparaat, een ruime selectie aan frisdranken, wijnen – inclusief een eigen cuvée Riesling Trocken -, bier en tevens vitaminetabletten, snacks, chocolade van Original Beans en een Detox Kit.

Reacties

Reactie toevoegen